Powered by Blogger.

Produk E-booster terbaru!!!

Produk E-booster terbaru!!!
Hubungi sekarang 0136377823 untuk tempahan! ukuran Ebooster 17cmX5.5cmX19cm.

TESTIMONI SEBENAR DARIPADA PELANGGAN

>> Thursday, April 7, 2011






  • ulasan dari en ariffin: "Cuti itu hari den jln terengganu, slalu setangki minyak kenari tu smpai sana habis kena isi lg kalau nak jalan... itu hari, dah sampai terengganu minyak x hbis2 lg.. ada setakuk lg... boleh jalan2 dalam bandar terengganu lg...." - 22/3/10


  • عبدل لطيف ‎(nissan vanette) dulu pki ron 95 rm1o >35-40km sekarang ron95 rm1o >65-70km mmg jimat..
    about a minute ago ·  ·  1 person

    prince-rhazes said...





    SAYA TELAH MENGGUNAKAN E-BOOSTER DAN HASIL NYA
    KERETA WAJA(A)1.6 PUTRAJAYA-MARANG TERENGGANU(479KM)=RM80
  • Dulu sy pakai kereta iswara 1.3 m,skrg ada erzeki lbh pakai persona 1.6 m,enjin campro,yg saya hairan persona saya tu dia punya power memang lembab,rasa mcm bawa 1.3 plk,memang x ada kepuasan memandu,tp skrg sejak menggunakan hydrogen barulah sy tahu kepuasan memandu kereta 1.6,rasa mcm 2.0 plk,bkn soal laju yg menjadi pokok utama,tp soal kepuasan memandu,sungguh berbeza seblm dan selepas menggunakan hydrogen,cubalah kalau nk tahu,alah membeli menang memakai.TQ

  • saya pakai toyota innova dgn memasang booster saya jimat rm 30- rm 40 setiap kali balik kmpung di Kelantan. Kereta lebih pikat maka lebih cepat smpai.Saya rasa macam boleh berulang alik setiap hari n.sembilan- kelantan dgn memakai booster
    Normal 0 21 false false false MS X-NONE X-NONE
      Normal 0 21 false false false MS X-NONE X-NONE

    • ok 1 lg testimoni dari ahmad kamal...: enjin lebih stabil dan senyap.. titisan air keluar walaupun tghari....menandakan pembakaran cukup sempurna. jimat agak banyak kali ni... ( walaupun hutang x habis bayar lagi...hehe)

    • tq Mr Josmi Che Othman . pelaburan yg cukup bijak utk kereta dgn hydrogen booster. Apa yg boleh diharapkan dari Proton Saga BLM 1.3 A?Naik bukit Grik, berani tak berani nak potong kereta lain... lori boleh la potong... Naik hiway duduk lane kiri jer... ada lori baru potong... Kalo sesekali nak memotong, tekan la minyak sampai habis, tp x tentu lg sempat potong ke tak.. Mac 2010 - install hydrogen booster perbezaan ketara... engine become smoother, paling best.. WOW!! kereta makin pick-up. naik bukit grik, tak risau lagi ..lancar je engine, nak motong kat hiway lagi la tak der masalah... jimat minyak... tak perasan sebab sebelum ni pun x never checked... tq skali lagi MR HYDROGEN BOOSTER... "hati2 dijalanraya"

    • terbaru.... pegawai dari PPD Hulu Selangor memerangkap ahli berdaftar persatuan Estima telah install e-booster malam tadi..... wah terperanjat dia... ekzos menitik air....dan langsung tiada bau petrol kat ekzos...terus berjanji untuk mempromosi untuk semua ahli..... bravo bro.... Normal 0 21 false false false MS X-NONE X-NONE

      • salam satu malaysia... nak kongsi cite sikit.. saya pakai Persona 1.6.. baru2 beli dulu mmg bestlah.. auto tekan kat H/way sampai 220km/j.. pastu ade rezeki tukar rim besar 17" rabaklah pedal minyak kena tekan, nak2 bila naik bukit.. heheh.. dah masuk 2thn usia keta ni rasa cam tak puas bawak.. lembab semacam je.. teringat dulu2 penah terjumpe artikel pasal e-booster. So ape lagi gi korek2 kat internet pasal e-booster ni.. cari2 jumpe dalam www.Hahasell.com.. petang tu gak saya tipon En.Hisyam.. malam tu gak dekat kul 12mlm saya pasang anti virus (e-booster) kat enjik keta sy.. FUHH.. mmg berbaloi2.. lepas warm up enjin dekat 10-15min.. exzos dah kurang bau tengik (tak percaye sok lepas pasang letak lubang idong kat exzos tarik nafas dalam2..heheh.. ).. keta pon dah pikup semacam punye laju.. pedal minyak tekan seinci dua je dah kena bebel ngan Isteri sbb bawak laju..hahaha.. pening2.. ;) mmg tak rugi pilihan saya buat.. tak tipu.. boleh alami kesan e-booster serta merta.. heh. oh ya masa pasang tu minyak dalam tank tu masih Ron97 V Power.. bertambah power la ape lg.. esok minyak abis nak tukar pakai Ron95 lak..ehem..ehem.. jimat dan tak kena bebel lg..:p hahaha..
      PETUA PENJIMATAN
      • Penjimatan berbeza untuk jarak perjalanan jauh dengan dalam bandar kerana faktor jalan-berhenti. Manakala menunggu dalam keadaan enjin hidup akan menghabiskan petrol tanpa mileage.
        • Selain itu perkara lain yang menjejaskan ekonomi petrol adalah seperti masalah brek melekat/brek dah habis besi bertemu besi.
          • Sistem clutch bermasalah. Enjin akan terasa sangat berat walaupun anda menekan pedal minyak dengan banyak.
            • Sistem vakum bocor seperti vakum hose koyak/tertanggal. Begitu juga dengan penggunaan SURBO(lebih baik ditanggalkan) kerana ia akan membuatkan vakum kereta anda bocor dan meningkatkan penggunaan petrol.
              • Sistem ekzos tersumbat atau bocor atau catalytic converter, penutup minyak tidak ketat dan penapis angin tersumbat.
                • Tekanan tayar kurang angin yang ketara.
                  • Sensor rosak atau tidak berfungsi seperti O2 sensor, MAP sensor dan MAF sensor.
                    • Begitu juga throttle body yang tidak pernah servis. Banyak sludge melekat di hujung throttle.
                      • Spark plug yang telah lama tidak diganti. Hayat standard lebih kurang 20-30ribu km mengakibatkan pembakaran tidak sempurna.

                      0 comments:

                      Post a Comment

                        © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

                      Back to TOP